Dziękuję...

sobota, 7 lutego 2009

Mamusiu, chciałabym Ci podziękować za to że dziś zamontowałaś mi takie cudowne światełko – w moim domku od razu zapanował miły półmrok.... zrobiło się tak ciepło i przyjemnie :) Nazwałaś go dziś Słońcem... nie gaś go proszę... :)

Od razu widać po Tobie Mamo że Tobie też się podoba to światełko tak jak mi... a może raczej powinnam powiedzieć na odwrót - mi tak jak Tobie! Miałaś taki dobry humorek... chciałabym żeby tak było co dzień! Wtedy ja jestem spokojna i zadowolona z tego że Ty jesteś taka spokojna i zadowolona... mogę odpoczywać nie martwiąc się o nic!

Dziękuję Ci również za ten wspaniały spacer razem z Babcią Julem i Ciocią Kasią... Uwielbiam jak tak długo i spokojnie mnie bujasz... jak filtrujesz dla mnie takie rześkie i czyste powietrze... dodaje mi ono energii do dalszych ćwiczeń – bo wiesz Mamo każdego dnia ćwiczę coraz więcej...

Dziękuję Ci mamo za to że jesteś... że daliście mi z Tatem takie wspaniałe życie, że mam takiego kochanego Brata, że...

Dziękuję za wszystko...Jestem najszcześliwszym człowiekiem na świecie!!!!

0 komentarze: