Dzień Kobiet, dzień Kobiet... niech każdy się dowie... :)

poniedziałek, 8 marca 2010

Dzień Kobiet, dzień Kobiet... niech każdy się dowie że dzisiaj święto dziewczynek...

chyba każdy z Was zna tą piosenkę... mi ona bardzo miło się kojarzy z latami szkolnymi kiedy to chłopcy biegali za nami z pięknymi kwiatkami a my młode damy dumnie wolnym krokiem wracałyśmy z nimi do domu główną ulicą aby każdy przechodzeń mógł je zobaczyć... ach... jak miło wspomnieć te czasy...

Z samego rana ponuciłam sobie ją uśmiechając się do siebie pod prysznicem...
Później, mimo tego iż rano ją śpiewałam to o dzisiejszym dniu zapomniałam... pan w urzędzie mnie zaskoczył jak kazał podpisać mi się czytelnie na pokwitowaniu wraz z datą, a ja zapytałam "a który dziś mamy" a pan z wielkim wyrzutem podniesionym wyraźnie tonem mówi: "żartuje Pani... nie wie Pani który dziś jest... (po chwili dodaje) Wszystkiego najlepszego!" dopiero załapałam o co mu chodzi :) i z uśmiechem na twarzy dodałam "dzięki Panu dziś już nie zapomnę który dziś już mamy..."

Miły początek dnia... wracam do domu a w gościnnym cały stół pełen pięknych kwiatów, moich ukochanych tulipanów... przy 2 wazonach katreczki z życzeniami...nie mogłam uwierzyć własnym oczom... Taka niespodzianka! tak tak - to Michaś zamówił dla nas kwiaty kurierem...

Później odwiedził nas wujcio Tomcio, również z pięknymi tulipankami.... i dziadek Marcin przywiózł cały bukiet wspaniałych herbacianych róż... do tej chwili nie mogę oderwać wzroku od tych wspaniałych kwiatów... nie mieszczą się już nam na stole! :)

Jakie to miłe uczucie że ktoś o nas pamięta... dodatkowo telefony dziadka Marka, wuja Tomcia, cioci Danci czy życzenia od Kuby - którego już tyle czasu nie widziałam... Dziękujemy Wam wszystkim za to że w dzisiejszym dniu pozwoliliście poczuć się nam tak wyjątkowo....
dziękujemy, że dzięki Wam wróciły te piękne wspomnienia... dziękujemy!...

I jeszcze jedno -Wszystkiego najlepszego Kobiety! Niech każdy dzień w roku będzie dla nas wszystkich tak wspaniały jak ten dzisiejszy...niech nasi mężczyźni na co dzień nas tak rozpieszczają i wciąż pokazują jak bardzo nas kochają :)


0 komentarze: