Studnówka... :)

środa, 18 marca 2009

Czy wy wiecie że właśnie dziś zostaje mi równiutko 100 dni do przyjścia na świat... a może nawet ciut krócej jak się uprę :)
Zgodnie z tradycją i podpowiedzią jednej z forumowych ciotek założyłam dziś czerwone majtki! Tak na szczęście... i Mama też coś o nich wspominała pod nosem - czyżby też była przesądna hahaha...

No więc drodzy czytelnicy - pora na imprezkę... Bawmy się i szalejmy - ja od rana to robię! Kopię, skaczę, fikam... a Mama tylko się łapie za brzuch i się zastanawia co ja tam wyprawiam... nie kojarzy że mamy imprezę! :)
Mamo - potańcuj lepiej ze mną... :)

A wiecie jaką niespodziankę mi zrobił Julcio - właśnie dziś pierwszy raz zaczął tak na poważnie gadać - jeszcze tak po swojemu że Rodzice go nie bardzo rozumieją... ale GADA!!!! Zacytować Wam?

Julo: " bum bum braaaaataaaaanaaaa aaaiaaa diaaakaaaa mmmanaananannnn .. "
Mama: Julciu jak ty ślicznie mówisz... :)

Rozumiecie coś z tego? Ja nie - i Mama chyba też nie bardzo... ale jej się podoba że Młody coś zaczyna próbować mówić! nieważne w jakim języku - ważne że próbuje... :)

To świętujemy podwójnie - moja studniówka i Jula rozgadanie...!!!!!!!!!
Cieszmy się, tańczmy i zajadajmy!!!!! Smacznego!

0 komentarze: