Słówka Neli...

wtorek, 19 kwietnia 2011

Kiedyś obiecałam że pokażę Wam jak moja mała Nela rozmawia... teraz już dużo więcej mówi "normalnie" używa coraz więcej zrozumiałych słów dlatego korzystając z nudnej podróży taksówką postanowiłam ją trochę nagrać telefonem... i udało się - oto rozmowa mojej 1,9 miesięcznej Neli... :)



Przepraszam że filmik jest przekręcony, ale umiejętności odkręcenia go jak na razie są poza moim zasięgiem :)

A wiecie, że faktycznie jadący przed nami autobus miał w swoim numerze cyfry które Nela rozpoznała... sama byłam w szoku! :)

2 komentarze:

K pisze...

cudo! Wzruszyłam się... serio!
dzięki za te filmiki, mam nadzieję, że to początek "nowej jakości" na blogu :)

McDucha pisze...

K. tak naprawdę to Tobie to kiedyś obiecałam, że wrzucę w końcu filmik... :)
I takim sposobem zmusiłaś mnie do tej "nowej jakości"... już w rękawie mam kolejny filmik - Juliana tym razem... tylko muszę M. zmusić żeby mi go przerzucił... :)