Stacja Pór Roku...

poniedziałek, 14 marca 2011

Nasza stacja już jest gotowa!!!! :)

Pomysł na nią wpadł mi podczas naszego pierwszego wiosennego spaceru, po powrocie do domu przypomniałam sobie naszą stację pogodową , później przejrzałam też internet i trafiłam na stację robioną przez inne dzieci i to było to :)

Postanowiliśmy swoją zrobić podobnie, dodając tylko ważne dla dzieciaków wydarzenia - urodziny, paplanie w błocie w gumowcach czy też możliwość jeżdżenia na hulajnodze :)

Znalazłam tez stary zegar który jakiś czas temu przestał działać... postanowiliśmy użyć go jako naszej bazy :) no i sprawdził się super!



Podczas wybierania i wycinania elementów (zwłaszcza maszyną) głównym pomocnikiem był Julcio natomiast podczas przyklejania jego miejsce zajęła Nelinka -była cała wyciapana w kleju ale dzielnie towarzyszyła mi do końca paluszkiem rozsmarowując klej po obrazkach i wokół nich :) kilka razy przerywając klejenie mówiąc "beee beee" i prosząc o czas na umycie rączek... :)


5 komentarze:

Magda pisze...

Madzia REWELACJA!!!!!Stacja cudna...Ty nasza Super Mamo z Super Dzieciakami!!!!

McDucha pisze...

Madzieńka jaka tam super mama... daj spokój... bawię się razem z dziećmi i tyle :)

Ale i tak dziękuję :) Kochana jesteś... :)

niewielka pisze...

Super ta stacja, poczytałam zaległości, aż się serce raduje, że tak fajnie czas sobie organizujecie i takie postępy ;)
Pozdrawiam cieplutko:)

Karlita pisze...

Madzia jestem pod wielkim wrażeniem Waszych prac plastycznych :) potrafisz świetnie zorganizować czas dzieciakom :)

McDucha pisze...

Dzięki dziewczyny... staramy się bawić się każdego dnia... :) nie zawsze jednak udaje nam się zachować naszą zabawę na zdjęciach :)