Jestem takaaaa dumna....

sobota, 25 września 2010

Jestem Mamą i pewnie jak każda mama mam 1000 powodów do dumy!!! I to każdego dnia!
Mam dwoje wspaniałych dzieciaków! Obydwoje są śliczni, mądrzy i wspaniale się rozwijają... obydwoje się kochają i o siebie dbają, obydwoje rozrabiają i codziennie czymś nowym nas zadziwiają...

...ale jak usłyszałam wierszyk recytowany przez Julcia (nauczył się go w tym tygodniu w przedszkolu) to aż łza szczęścia zakręciła mi się w oku, mowę mi odjęło i dech zaparło... na serio! nie mogłam wierzyć że Julcio tak pięknie recytuje...

Bardzo żałuję że ni udało mi się tego nagrać... ale myślę że warto zacytować w tym miejscu ten wspaniały wiersz... :)

Mam 3 latka, 3 i pół
brodą sięgam ponad stół.
Do przedszkola chodzę z workiem
i mam znaczek z muchomorkiem.
Pantofelki ładnie zmieniam,
myję ręce do jedzenia.
Zjadam wszystko z talerzyka,
tańczę, kiedy gra muzyka.
Umiem wierszyk o koteczku,
o tchórzliwym koziołeczku,
i o piesku co był w polu,
nauczyłam się w przedszkolu

I takim sposobem przypomniało mi się jak jakieś pół roku temu Julian codziennie wieczorem kazał sobie czytać na dobranoc "małpę w kąpieli" aż któregoś wieczoru zabrał mi z rąk książeczkę i powiedział "mamo, teraz ja będę czytał" i pięknie zaczął recytować całą małpę... ależ byliśmy zaskoczeni - aż Michał złapał kamerę i po cichu nagrywał Jula z za szafy :) (bo jak tylko mały zobaczy kamerę to przestaje recytować i biegnie bo chce nagrywać)

Mamusie powiedzcie mi - czyż nie warto żyć właśnie dla takich chwil? :)

2 komentarze:

K pisze...

Tak Madziu! Właśnie dla takich chwil warto żyć! Gdyby mi to ktoś powiedział 2,5 roku temu, pomyślałabym, że gada głupoty, ale dziś i ja rozumiem, że nic nie daje większej satysfakcji i spełnienia niż sukcesy naszych dzieci:)

gojda pisze...

oj Madziu kochana piekne wiesci nam tu piszesz...
ja jako jeszcze nie Mama, ale dumna Ciocia takich Dzieci wspanialych ciesze sie bardzo, ze tacy madrzy ludzie nam rosna na swiecie!!!
buziaki dla Was